Oděvní značka Trikator.cz a její komunikace na sociální síti Facebook
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Oděvní značka Trikator.cz a její komunikace na sociální síti Facebook |
Autor: |
Kotlář, Jan
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o komunikaci oděvní značky Trikator.cz na sociální síti Facebook. Cílem této práce je vyhodnocení komunikace výše uvedené značky na zmiňované sociální síti a navržení vylepšení. V teoretické části jsou definovány marketingové pojmy značky, oděvní značky a způsobů její komunikace, zejména na sociálních sítích. Praktická část se skládá ze sekundární analýzy, týkající se komunikace značky Trikator.cz na sociální síti Facebook, obsahující komparaci s konkurenční značkou a konfrontaci s výsledky dotazníkového šetření primární analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30371
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36771
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet