Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
Autor: |
Ježek, Josef
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce identifikuje a popisuje jednotlivé složky nízkorozpočtové komunikace, kde převážnou část tvoří tzv. guerilla marketing a jeho různé další formy. To je hlavní součástí teoretické části. V praktické části autor práce předkládá k analýze konkrétní nízkorozpočtovou komunikační kampaň, která proběhla v roce 2013 v rámci voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. V závěru se práce věnuje marketingovému výzkumu o nízkorozpočtových kampaních. Kvalitativní výzkum odpovídá na výzkumné otázky, které jsou v této práci stanoveny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30368
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36767
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet