Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků |
Autor: |
Horáček, Václav
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků je práce, která předkládá postup, jak využít filmových žánrů nebo jejich znaků při tvorbě reklamního sdělení se zaměřením na televizní a filmovou reklamu. Teoretická část představuje reklamu, audiovizuální reklamu, film, definuje filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních sděleních. Přináší doporučení jejich využití při tvorbě audiovizuálních reklamních prostředků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30363
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36760
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet