Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Autor: Horáček, Václav
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků je práce, která předkládá postup, jak využít filmových žánrů nebo jejich znaků při tvorbě reklamního sdělení se zaměřením na televizní a filmovou reklamu. Teoretická část představuje reklamu, audiovizuální reklamu, film, definuje filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních sděleních. Přináší doporučení jejich využití při tvorbě audiovizuálních reklamních prostředků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30363
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36760


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáček_2014_dp.pdf 3.115Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáček_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáček_2014_op.doc 135Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet