Marketingová komunikace Restaurace Sunset
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Restaurace Sunset |
Autor: |
Cápíková, Petra
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zabývající se tématem Marketingové komunikace restaurace Sunset ve své teoretické části popisuje marketing služeb, základní vlastnosti služeb a životní cyklus, marketingový mix služeb a také samotnou marketingovou komunikaci v rámci služeb. Teoretická část je zakončena vymezením metodologie práce, která je podstatná pro potřeby praktické části. Součástí metodologie jsou také výzkumné otázky určené k ověření. Praktická část popisuje jednotlivé složky makroprostředí, zahrnující situační možnosti dané lokality, dále složky mikroprostředí, nastiňující aktuální situaci podniku, jeho cílovou skupinu, stěžejní dodavatele a zejména porovnání s konkurenčními subjekty. Součástí praktické části je SWOT analýza popisující aktuální marketingovou situaci daného podniku a také samotná kapitola zabývající se marketingovou komunikací restaurace. Práci uzavírá dotazníkové šetření, na jehož základě jsou ověřeny výzkumné otázky a definována závěrečná doporučení v rámci marketingové komunikace restaurace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30352
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36749
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet