Marketing a propagace doplňků stravy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace doplňků stravy |
Autor: |
Bartošíková, Martina
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu komunikačních doplnění na základě získaných informací z těchto dvou zdrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30349
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
36746
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet