Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p. |
Autor: |
Maráková, Petra
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace pro Českou poštu, s. p. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace. Poté je provedena, za pomoci dotazníku, analýza vnímání marketingové komunikace České pošty, s. p. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci České pošty, s. p. a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zlepšit image České pošty, s. p. a zvýšit povědomí veřejnosti o službách České pošty, s. p. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3011
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6417
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet