Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p.
Autor: Maráková, Petra
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace pro Českou poštu, s. p. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace. Poté je provedena, za pomoci dotazníku, analýza vnímání marketingové komunikace České pošty, s. p. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci České pošty, s. p. a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zlepšit image České pošty, s. p. a zvýšit povědomí veřejnosti o službách České pošty, s. p.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3011
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6417


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maráková_2007_dp.pdfZablokované 968.0Kb PDF
maráková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maráková_2007_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet