The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group |
Autor: |
Nguyen, Thi Ngoc Diep
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro postarat loajalitu zákazníků "Make The Moment Speciální " - speciální akce na 20/12/2014 na pod-pora na vánoce a prodeje lunární Nový rok , který je zvláštní čas pro sezónní produkt jako vína na trhu Vietnamu . Na druhou stranu , je to kombinace mezi třemi velkými marketing-ovými aktivitami , které jsou Patron program najít loajalitu zákazníků , "Make The Moment Special" událost jako poděkování od "RD Winery" společnosti svého klienta nakonečné s pečovatelskou službou, pro zákazníka před a po,"aby v okamžiku, kdy zvláštní" události. Teoretická část popisuje pojetí marketingové komunikace a integraci na trhu - ing komu-nikaci . Analýza představuje současnou marketingovou komunikaci "RD Winery", která je v závěrečné části rozpracovány do rozsáhlé komunikační kampaně s cílem podpořit program loajality zákazníků na speciální roční době. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30025
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36330
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet