The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Autor: Nguyen, Thi Ngoc Diep
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro postarat loajalitu zákazníků "Make The Moment Speciální " - speciální akce na 20/12/2014 na pod-pora na vánoce a prodeje lunární Nový rok , který je zvláštní čas pro sezónní produkt jako vína na trhu Vietnamu . Na druhou stranu , je to kombinace mezi třemi velkými marketing-ovými aktivitami , které jsou Patron program najít loajalitu zákazníků , "Make The Moment Special" událost jako poděkování od "RD Winery" společnosti svého klienta nakonečné s pečovatelskou službou, pro zákazníka před a po,"aby v okamžiku, kdy zvláštní" události. Teoretická část popisuje pojetí marketingové komunikace a integraci na trhu - ing komu-nikaci . Analýza představuje současnou marketingovou komunikaci "RD Winery", která je v závěrečné části rozpracovány do rozsáhlé komunikační kampaně s cílem podpořit program loajality zákazníků na speciální roční době.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30025
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36330


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nguyen_2014_dp.pdf 2.916Mb PDF Zobrazit/otevřít
nguyen_2014_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nguyen_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet