The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina |
Autor: |
Babović, Mirna
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Fakulta managementu a ekonomiky je součástí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně - vcelku mladá vysoká škola, která aktivně buduje svou pověst v zahraničí, jelikož si obě instituce velmi cení internacionalizace, které již vstoupily na konkrétní mezinárodní trhy. Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně měla uspokojivý počet zahraničních studentů z Bosny a Hercegoviny. V současné době ale tato instituce nemá žádnou marketinkovou komunikaci směrem k bosenskému trhu. Tato diplomová práce je projektem marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky ve Zlíně, aby mohla úspěšně vstoupit na bosenský trh. Projekt se skládá z několika fázích realizace,mimo jiné časové analýzy, analýzy rizik a potenciální partnerství v cílovém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30015
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
36306
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet