Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice |
Autor: |
Kašparová, Bohdana
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2984
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4946
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet