Budování značky GETMORE, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky GETMORE, s.r.o. |
Autor: |
Altuchov, Igor
|
Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
Abstrakt:
|
ABSTRAKT Bakalárska práca sa venuje problematike budovania značky. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú spracované literárne zdroje, zaoberajúce sa brandingom. Definujú sa základné pojmy ako: čo je to branding, oblasti brandingu, proces budovania značky a udržateľnosť brandingu. V praktickej časti sa práca zaoberá brandingom spoločnosti GETMORE, s.r.o., zahŕňa proces budovania značky spoločnosti GETMORE, s.r.o. a následné udržanie vybudovanej pozície. Na tomto mieste sú spoločnosti GETMORE, s.r.o. navrhnuté postupy vhodné pre budovanie značky a povedomia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29673
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
35833
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet