Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Gajdošíková, Jana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích. Cílem je najít a vytvořit takové možnosti, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem služeb, cestovním ruchem, hotelnictvím a konkurenceschopností. Praktická část se zaměřuje na popis hotelu, analýzu marketingového mixu, PEST a SWOT analýzu a srovnání hotelu s konkurencí. Provedené analýzy jsou výchozím bodem pro následná doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29582
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 35707


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gajdošíková_2014_dp.pdf 2.871Mb PDF Zobrazit/otevřít
gajdošíková_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gajdošíková_2014_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet