Marketing neziskové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing neziskové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing neziskové organizace
Autor: Zajdáková, Martina
Vedoucí: Němcová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem působení marketingu na širokou veřejnost a její ochotu věnovat neziskové organizaci dar. V teoretické části jsou definovány pojmy nezisková organizace, marketing a fundraising. Praktická část se věnuje marketingu Nadačního fondu dětské onkologie Krtek. Pomocí dotazníku je zkoumáno, jaké marketingové aktivity nejvíce motivují k dárcovství a jaká forma daru je preferována. Tyto poznatky jsou uplatněny na marketing Nadačního fondu dětské onkologie Krtek a jsou navržena doporučení, jak dále směřovat propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29564
Datum: 2013-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Skupina managementu a ekonomiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35685


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zajdáková_2013_dp.pdf 1.697Mb PDF Zobrazit/otevřít
zajdáková_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zajdáková_2013_op.doc 18.04Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet