Systém vzdělávání ve společnosti RWE
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Systém vzdělávání ve společnosti RWE |
| Autor: |
Nágelová, Zdeňka
|
| Vedoucí: |
Řehoř, Antonín
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného stavu vzdělávání ve společnosti RWE Zákaznické služby, s.r.o. koučování, soft skills, hard skills. Dále pak rozpracováním návrhu a metod na zlepšení systému vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, podnikového vzdělávání, charakteristiku RWE Zákaznické služby, s.r.o. a jejímu vzdělávacímu systému. Praktická část bakalářské práce je zpracována kvalitativním šetřením s využitím případových studií u pracovníků zákaznických center a callcentra |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29511
|
|
Datum:
|
2013-11-11 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
35599
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet