Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru |
Autor: |
Matoušková, Helena
|
Vedoucí: |
Němcová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskové organizaci. Jejím hlavním cílem je vypracování marketingové strategie pro zřízení školy v mateřském centru v Ivanovicích na Hané. Škola má být alternativou k místní mateřské škole, jejíž kapacita je nedostatečná. V praktické části jsou pomocí dotazníkového výzkumu zjišťovány preference a požadavky rodičů na předškolní zařízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29503
|
Datum:
|
2014-04-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
35586
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet