Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. |
Autor: |
Vytlačilová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kressová, Petra
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Teoretická část bakalářské práce je věnována literárním pramenům, které se zaměřují na maloobchod, spokojenost zákazníka, jaký význam má značka pro zákazníka a na marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí osobního a elektronického dotazování a také pomocí pozorování. Na základě analýzy jsou uvedeny návrhy a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků či na získání zákazníků nových. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29492
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
35568
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet