Lesní pedagogika jako forma sociálního učení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Lesní pedagogika jako forma sociálního učení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Lesní pedagogika jako forma sociálního učení
Autor: Vítková, Sabina
Vedoucí: Havelka, Petr
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vztahem člověka a přírody, jeho kontaktem s ní a environmentální gramotností vůbec. Vztah člověka a přírody by měl být ve vzájemně vyváženém vztahu. Mezi formy environmentálního vzdělávání patří i lesní pedagogika, která se zaměřuje na les, procesy a vztahy, které v něm probíhají. Na základě samostatného objevování se děti v lese učí a nabízí se zde nespočet příkladů výukových témat. Mezi jednu z forem alternativního předškolního vzdělávání patří také lesní mateřské školy. Většina aktivit se odehrává venku za každého počasí, kde se děti učí vzájemné spolupráci, rozvíjejí pozorovací schopnosti a sebedůvěru. Pobyt v lesní mateřské škole je pro děti přínosný z hlediska jejich rozvoje i dovedností a nenásilnou formou učí děti environmentální výchově.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29429
Datum: 2013-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35471


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vítková_2013_dp.pdf 1.773Mb PDF Zobrazit/otevřít
vítková_2013_vp.pdf 466.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vítková_2013_op.doc 17.27Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet