Lesní pedagogika jako forma sociálního učení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Lesní pedagogika jako forma sociálního učení |
Autor: |
Vítková, Sabina
|
Vedoucí: |
Havelka, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vztahem člověka a přírody, jeho kontaktem s ní a environmentální gramotností vůbec. Vztah člověka a přírody by měl být ve vzájemně vyváženém vztahu. Mezi formy environmentálního vzdělávání patří i lesní pedagogika, která se zaměřuje na les, procesy a vztahy, které v něm probíhají. Na základě samostatného objevování se děti v lese učí a nabízí se zde nespočet příkladů výukových témat. Mezi jednu z forem alternativního předškolního vzdělávání patří také lesní mateřské školy. Většina aktivit se odehrává venku za každého počasí, kde se děti učí vzájemné spolupráci, rozvíjejí pozorovací schopnosti a sebedůvěru. Pobyt v lesní mateřské škole je pro děti přínosný z hlediska jejich rozvoje i dovedností a nenásilnou formou učí děti environmentální výchově. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29429
|
Datum:
|
2013-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
35471
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet