Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí na základních školách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí na základních školách |
Autor: |
Ležáková, Marie
|
Vedoucí: |
Enachescu-Hroncová, Iva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce předkládá problém deformovaného sebevědomí, jeho negativního vlivu na výkonnost a chování jedince. Zabývá se podporou rozvoje zdravého sebevědomí, které představuje nejlepší předpoklad pro plné rozvinutí schopností osobnosti. Nastiňuje úlohu pedagogů ve vzdělávacím a výchovném procesu při podpoře rozvoje zdravého sebevědomí žáků. Učitelé mají možnost pomoci dětem dosáhnout větších úspěchů ve vzdělávání, budoucím zaměstnání nebo společenském životě, ale i předcházet sociálně patologickým jevům, a to svým uvědomělým přístupem k žákům a podporováním jejich sebevědomí. Výzkumná část zjišťuje, zda se pedagogové na druhém stupni základních škol věnují více žákům jistým, s vyšším sebevědomím, či žákům nejistým, podceňujícím se, se sebevědomým nižším. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2938
|
Datum:
|
2007-05-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6852
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet