Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu |
Autor: |
Svejkovský, Ivo
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Corporate Identity (firemní identita) je komplexní obraz společnosti utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i perspektivním výhledem firmy. Corporate Design je, ve vztahu k Corporate Identity, její nejvíce a nejdříve viditelnou složkou. Corporate Design jedinečným a okamžitě srozumitelným způsobem profiluje společnost vůči jejím konkurentům a stává se tak mocným nástrojem zvyšování konkurenceschopnosti a konkurenčního boje. V České republice došlo po roce 1989 k rapidnímu zvýšení potřeby používat ve společnostech profesionální Corporate Design. Čím dál tím více vedoucích pracovníků a managerů vnímá CD jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Vytvoření konkurenceschopné identity a Corporate Designu je vázáno na profesionální postupy ve všech fázích vývoje Corporate Designu, jeho zavádění, ale i každodenním užívání. V každé fázi mohou nastat specifické problémy, které mohou u výsledného Corporate Designu ohrozit kvalitu, zkomplikovat zavádění do praxe, ztížit intuitivní používání, zvýšit náklady nebo časově prodloužit jednotlivé fáze. Tyto problémy je třeba analyzovat a navrhnout taková řešení, která možná rizika zcela odstraní nebo alespoň sníží pravděpodob-nost jejich výskytu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2906
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4972
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet