Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu |
| Autor: |
Weberová, Darina
|
| Vedoucí: |
Machů, Eva
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte v prostředí třídního kolektivu na prvním stupni základní školy. Teoretická část se zabývá definicemi nadání, charakteristikami nadaného dítěte, kladnými i negativními projevy chování, sociálním statusem. V praktické části jsou sociometrickou metodou zjišťovány pozice nadaných dětí ve třídě. Zaměření je na zjišťování shod nebo rozdílů v postavení nadaného žáka, který sportuje, a nadaného žáka, který se sportu nevěnuje. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29015
|
|
Datum:
|
2014-01-27 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
34846
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet