Pedagogické a poradenské přístupy k žákům středních škol z rodin s výskytem závislosti na alkoholu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pedagogické a poradenské přístupy k žákům středních škol z rodin s výskytem závislosti na alkoholu |
Autor: |
Králová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Unger, David
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce Pedagogické a poradenské přístupy k žákům středních škol z rodin s výskytem závislosti na alkoholu se zabývá dopady závislosti rodiče na alkoholu na žáka střední školy. Teoretická část bakalářské práce se zabývá objasněním pojmů a definic, které se týkají zkoumané problematiky. Dále je v teoretické části práce nastíněna problematika závislosti na alkoholu, jeho vliv na rodinu a okolí, zejména vliv na děti závislého rodiče na alkoholu. Následně jsou zmíněny možné pomáhající přístupy žákům středních škol. Empirická část se zaměřuje na zjištění vhodných přístupů pedagogů k žákům z rodin s rodičem závislým na alkoholu. Hodnotí, které přístupy se učitelům osvědčily, které přístupy preferují žáci v případě, že jejich odbornou pomoc vyhledají, popřípadě jaké bariéry brání žákům v oslovení učitele a požádání o pomoc. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28926
|
Datum:
|
2014-01-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
34709
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet