Pohled rodičů a pedagogů na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pohled rodičů a pedagogů na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy |
Autor: |
Mazáčová, Eva
|
Vedoucí: |
Marášková, Ivana
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na integraci dětí s Aspergerovým syndromem do běžné třídy základní školy a pohled rodičů a pedagogů na tuto integraci. V první části bakalářské práce je kladen důraz na charakteristiku AS, vývoj a výchovu dítěte s diagnózou AS, základní principy úspěšného vzdělávání dětí s AS, faktory, které vzdělávání ovlivňují a integraci dětí s AS do běžné třídy základní školy. Cílem druhé části práce je zjistit, jaký je pohled rodičů a pedagogů k procesu integrace dětí s AS do běžné třídy základní školy a které faktory rodiče a pedagogy ovlivňují při jejich pohledu na integraci těchto dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28917
|
Datum:
|
2014-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
34694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet