Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup |
Autor: |
Darebník, Aleš
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a důraz klade zejména na oblast sponzoringu. Snaží se o zodpovězení základních otázek souvisejících se sponzoringem, který se v posledních dvaceti letech stal zajímavou a stále častěji využíva-nou formou komunikačního mixu firem. Vymezuje pojem sponzoring, popisuje jeho zá-kladní druhy, zabývá se jeho výhodami a nevýhodami a definuje subjekty sponzoringu. Problematiku sponzoringu práce aplikuje na sponzorovaný subjekt, kterým je soutěž Tu-ning Cup. Má přiblížit metody a principy, jimiž se sponzorované subjekty řídí nebo by se měly řídit a zároveň navrhnout nová řešení, která by sponzorovanému subjektu pomohla při jeho snaze o získání nových sponzorů a zkvalitnění vlastních služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2886
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6572
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet