Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o. |
Autor: |
Šenkýřová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Solař Kopčilová, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je návrh plánu marketingové komunikace pro společnost instrumentum s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje výklad odborných pojmů, které tvoří podklad pro část praktickou. Zde jsou uvedeny pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti, popisem nabízených produktů a služeb a profilem cílových zákazníků. Následují vybrané marketingové analýzy jako analýza prostředí a SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh komunikace se zákazníky z důvodu změny adresy společnosti a také návrh komunikačního plánu společnosti pro rok 2014. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28732
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37142
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet