Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům |
Autor: |
Wiedermannová, Sandra
|
Vedoucí: |
Včelařová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá úrovní komunikace mezi žákem a učitelem na I. stupni základní školy. Cílem je zjistit, zda a do jaké míry jsou žáci, v období mladšího školního věku, ochotni se svěřovat svým třídním učitelům s důvěrnými informacemi. Jsou to zejména informace z prostředí, které je každým dnem obklopuje. V tomto prostředí se mohou vyskytovat jisté nesnáze. Šetření tedy zjišťuje, zda by se s těmito nesnázemi šli poradit za svým učitelem. Dále pak zjišťuje, zda jsou ochotni komunikovat a svěřovat se svým učitelům více dívky či chlapci. Teoretická část se zabývá hlavními tématy, jako je osobnost žáka, období mladšího školního věku, prostředí žáka, osobnost učitele a v neposlední řadě komunikace mezi žákem a učitelem. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření na vybraném vzorku reprezentativním pro I. stupeň základních škol. V závěru bakalářské práce je provedeno shrnutí, interpretace dat a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28718
|
Datum:
|
2014-01-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
34407
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet