Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům
Autor: Wiedermannová, Sandra
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá úrovní komunikace mezi žákem a učitelem na I. stupni základní školy. Cílem je zjistit, zda a do jaké míry jsou žáci, v období mladšího školního věku, ochotni se svěřovat svým třídním učitelům s důvěrnými informacemi. Jsou to zejména informace z prostředí, které je každým dnem obklopuje. V tomto prostředí se mohou vyskytovat jisté nesnáze. Šetření tedy zjišťuje, zda by se s těmito nesnázemi šli poradit za svým učitelem. Dále pak zjišťuje, zda jsou ochotni komunikovat a svěřovat se svým učitelům více dívky či chlapci. Teoretická část se zabývá hlavními tématy, jako je osobnost žáka, období mladšího školního věku, prostředí žáka, osobnost učitele a v neposlední řadě komunikace mezi žákem a učitelem. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření na vybraném vzorku reprezentativním pro I. stupeň základních škol. V závěru bakalářské práce je provedeno shrnutí, interpretace dat a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28718
Datum: 2014-01-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 34407


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wiedermannová_2014_dp.pdf 1.338Mb PDF Zobrazit/otevřít
wiedermannová_2014_vp.doc 20.61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wiedermannová_2014_op.doc 14.93Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet