Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů |
Autor: |
Valenta, Radek
|
Vedoucí: |
Zgarbová, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato práce se věnuje zážitkové pedagogice, která je v dnešní době považována za jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobnostního rozvoje. V teoretické části se věnuje historii zážitkové pedagogiky a popisuje historické souvislosti jejího vzniku. Dále se věnuje popisu konkrétních metod zážitkové pedagogiky a následně popisuje kurz, na kterém byly využity. V praktické části kvalitativní formou výzkumu zjišťuje, jakým způsobem může zážitková pedagogika napomoci při formulování osobních cílů a zda se účastníci těchto cílů snaží dosáhnout i několik měsíců od konce kurzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28715
|
Datum:
|
2014-01-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
34404
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet