Marketingová stratégia slovenskej atletiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová stratégia slovenskej atletiky |
Autor: |
Kačalka, Ľuboslav
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomový projekt "Marketingová stratégia slovenskej atletiky" sa zaoberá marketingovými činnosťami atletiky, predovšetkým efektívnou komunikáciou vo vzťahu k mládeži, verejnosti, médiám a sponzorom. Bokom neostáva ani práca so samotným produktom, teda prispôsobenie jednotlivých podujatí či tréningových cyklov požiadavkám trhu. Podkladom pre odporúčania boli kvantitatívne výskumy na vzorke žiakov druhého stupňa základných škôl i všeobecnej populácie. Správanie sa médií a sponzorov zasa mapujú kvalitatívne výskumy. Súčasťou práce je aj projekt navrhujúci konkrétne riešenia problému nízkeho záujmu o atletiku. Ide o činnosti posilňujúce korporátny imidž atletiky u mládeže, verejnosti, médií a sponzorov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2865
|
Datum:
|
2007-04-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 19.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4943
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet