Pojetí autority učitele žáky základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pojetí autority učitele žáky základních škol |
Autor: |
Vavro, Svatopluk
|
Vedoucí: |
Machů, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá souvztažností mezi autoritou učitele, jako klíčové složky v pedagogickém procesu, komplexního vnímání jeho osobnosti žáky základních škol. Popisuje zákonitosti v rámci role učitele ve vztahu k osobnosti žáka, vliv vnitřních i vnějších faktorů, které působí na kázeňské hledisko ve výchovně vzdělávacím procesu. Interpretuje pedagogické prostředky v návaznosti na disciplínu a zkoumá nezastupitelnou pozici komunikace, jejich zvláštností ve vztahu pedagoga a žáka. Cílem je poukázat na význam fenoménu autority učitele ve vztahu k autoritě, definování postavení pedagoga z hlediska školní instituce a jeho role v budování vztahové roviny k žákům. Výzkumná část vycházela z anonymních odpovědí, získaných z dotazníků žáků základních škol ve městě Zlíně a dotvářela tak cíl diplomové práce poukázat na pevnou vazbu mezi působením učitele a vnímání jeho role žáky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28533
|
Datum:
|
2014-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
34187
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet