Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy
Autor: Němejcová, Simona
Vedoucí: Kočvarová, Ilona
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 3. ročníku základní školy z pohledu sociálně pedagogického. Čtenářskou gramotnost prezentuje jako důležitý činitel socializace žáků základní školy a zdůrazňuje význam četby a čtení pro další vývoj jedince. Teoretická část objasňuje pojmy spojené s čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a řeší výzkumy čtenářské gramotnosti. Seznamuje s metodami výuky čtení, zabývá se komparacemi metod, kterými se bude zabývat v praktické části. Praktická část diplomové práce je věnována výzkumu úrovně čtenářské gramotnosti žáků 3. ročníku ZŠ pomocí didaktického testu, kteří se učili číst rozdílnými metodami výuky čtení. Zkoumá také odlišnosti úrovně čtenářské gramotnosti v závislosti na pohlaví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28461
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 34102


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němejcová_2014_dp.pdf 4.722Mb PDF Zobrazit/otevřít
němejcová_2014_vp.doc 16.23Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němejcová_2014_op.doc 22.36Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet