Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů
Autor: Mazán, Martin
Vedoucí: Čechmánková, Kateřina
Abstrakt: Diplomová práca sa zameriava na popis a analýzu prínosu internetu a najmä sociálnych sietí ako novodobého média pre propagáciu výrobkov, služieb a značky. Hlavnou náplňou práce je navrhnúť kalkulačné riešenia nákladov reklamných formátov vybranej spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28356
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33954


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mazán_2014_dp.pdf 1.989Mb PDF Zobrazit/otevřít
mazán_2014_vp.pdf 46.87Kb PDF Zobrazit/otevřít
mazán_2014_op.pdf 57.58Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet