Projekt inovace reklamačního systému ve firmě XYZ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace reklamačního systému ve firmě XYZ, s.r.o. |
Autor: |
Buzrla, Tomáš
|
Vedoucí: |
Jahoda, Martin
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu inovace reklamačního systému ve společnosti XYZ spol. s r. o. V teoretické části práce nejprve definuji pojmy " podnikatel " a " spotřebitel " a jejich vzájemnou konfrontaci při uzavírání smluv. Dále se zaměřuji na samotný právní vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem, konkrétně na oblast uzavírání kupní smlouvy a z toho plynoucí práva a povinnosti, které subjektům takovýchto právních vztahů vznikají. Na uvedenou část dále navazuji klíčovým úsekem této práce řešícím reklamace. V závěrečné části se poté zaobírám úvodem do kvality a především statistickými nástroji sloužícími k zajištění kvality. V praktické části nejprve vybranou společnost charakterizuji, následně pak analyzuji současný stav reklamací, i celého reklamačního systému, který tvoří základ pro vytvoření inovace v projektové části. V poslední části projekt inovace časově i nákladově vyhodnocuji a identifikuji rizika, která mohou při zavedení projektu nastat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28345
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33941
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet