Projekt návrhu a implementace nové strategie ve firmě Baťa, akciová společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt návrhu a implementace nové strategie ve firmě Baťa, akciová společnost |
Autor: |
Ohanková, Jitka
|
Vedoucí: |
Novák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem nových strategií ve firmě Baťa, akciová společnost a jejich následným vyhodnocením. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které vycházejí z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Na základě poznatků z provedených analýz, a to PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza, jsou navrženy konkrétní strategie. Konkrétní strategie jsou vyhodnoceny na základě vlivu na obrat společnosti, hodnotovou marži a potřebné investice přičemž je kvantifikováno riziko a efektivita investic. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28337
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33930
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet