The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour |
Autor: |
Evjáková, Hana
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda má značka vliv na kupní chování spotřebitele. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na informace týkající se brandingu, značkové politiky a kupního chování spotřebitele. V praktické části jsem provedla dotazníkový výzkum. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, zda je kupní chování ovlivněno faktory, jako je věrnost značce, společenské postavení, vysoká cena a vnímaná kvalita produktů luxusních značek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28310
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33885
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet