An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Autor: Kubíčková, Martina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC reklam, optimalizace pro internetové vyhledávače a komunikace na sociálních sítích. Výstupem práce je navržení inovace marketingové strategie založené na základě vyhodnocení provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28291
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33855


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubíčková_2013_dp.pdf 2.248Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubíčková_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubíčková_2013_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet