Pilotní marketingová studie "Vinařská obec Velké Bílovice"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Pilotní marketingová studie "Vinařská obec Velké Bílovice" |
| Autor: |
Kamenár, Daniel
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá marketingem v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou po-psána specifika marketingu cestovního ruchu, teorie marketingové strategie, marketingové-ho mixu a způsob sestavení marketingového plánu. V praktické části jsou provedeny ana-lýzy a vytvořen marketingový projekt pro konkrétní turistickou destinaci - město Velké Bílovice se zaměřením na trvale udržitelný rozvoj vinařské turistiky v této lokalitě. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2821
|
|
Datum:
|
2007-04-20 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4945
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet