Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko |
Autor: |
Tobolová, Jarmila
|
Vedoucí: |
Slaný, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá založením klientského centra společnosti Widex Line pro region Severní Moravy a Slezska. Teoretickou část tvoří poznatky z dostupné literatury, vztahující se k problematice podniku, strategického řízení a podnikání se zdravotnickými prostředky. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá ze SLEPTE analýzy, Porterova Modelu pěti sil, SWOT analýzy a dotazníkového šetření, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení klientského centra a popsán plán marketinového mixu. Závěr projektu se zabývá nákladovou, časovou a rizikovou analýzou k eliminaci případných rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28217
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33732
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet