Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje
Autor: Semela, Patrik
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu MARLIN, s. r. o. zaměřeného na její další rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V úvodní teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů, které se touto problematikou zabývají. V analytické části je zpracována charakteristika společnosti, situační analýza a proveden průzkum mezi současnými klienty s výstupem SWOT analýzy. V projektové části jsou nejdříve stanoveny marketingové cíle, na základě kterých je následně proveden výběr CRM systému, možnosti rozšíření služeb společnosti, hodnocení lidských zdrojů a možnosti rozšíření marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28212
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 33723


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
semela_2014_dp.pdf 2.258Mb PDF Zobrazit/otevřít
semela_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
semela_2014_op.pdf 569.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet