Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.
Author: Mačková, Andrea
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28206
Date: 2014-06-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 33714


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mačková_2014_dp.pdf 2.799Mb PDF View/Open
mačková_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
mačková_2014_op.doc 84.46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account