Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. |
Autor: |
Fišnarová, Veronika
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je získat nové zákazníky pro Copy centrum společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na popis pojmů, které se týkají dané problematiky, a popisuje metodiku marketingového průzkumu trhu. Praktická část se věnuje situační analýze podniku. Důraz je kladen na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, nástrojů marketingové komunikace a marketingový průzkum trhu. Provedené analýzy složí jako podklad pro vypracování projektu zlepšení současných nástrojů marketingové komunikace a navržení nástrojů nových. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28199
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
33704
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet