Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014 |
Autor: |
Toiflová, Klára
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef se zaměřením na nové trendy komunikace. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci pivovaru s potenciálními zákazníky i veřejností a tím zvýšit zájem o nabízené produkty. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje základní pojmy, které uvádí do širších souvislostí. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. V první části je analyzován současný stav pivovaru pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence, analýzy marketingové komunikace a SWOT analýzy. Projektová část na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a k nim sestavuje plán marketingové komunikace na rok 2014. V závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28180
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
33669
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet