Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef na rok 2014
Autor: Toiflová, Klára
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace Pivovaru Zlatý Josef se zaměřením na nové trendy komunikace. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci pivovaru s potenciálními zákazníky i veřejností a tím zvýšit zájem o nabízené produkty. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje základní pojmy, které uvádí do širších souvislostí. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. V první části je analyzován současný stav pivovaru pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence, analýzy marketingové komunikace a SWOT analýzy. Projektová část na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a k nim sestavuje plán marketingové komunikace na rok 2014. V závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28180
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33669


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
toiflová_2014_dp.pdf 2.833Mb PDF Zobrazit/otevřít
toiflová_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
toiflová_2014_op.pdf 477.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet