Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014
Show full item record
No preview available
Title:
|
Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014 |
Author: |
Staníková, Šárka
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28175
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
33664
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account