Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o. |
Autor: |
Ludvíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení současné marketingové komunikace ve spo-lečnosti ContiTrade Services s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První teore-tická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingem služeb na B2C trzích dále také komunikačním procesem a komunikačním mixem. Závěr teoretické části je věnován marketingové situační analýze. Druhá část se zabývá představením společnosti, zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarkingem, PESTEL analýzou a SWOT analýzou. Závěrečná projektová část se zabývá samotným návrhem zlepšení mar-ketingové komunikace ve společnosti. Projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28161
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
33647
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet