Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Autor: Ludvíková, Lucie
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení současné marketingové komunikace ve spo-lečnosti ContiTrade Services s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První teore-tická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingem služeb na B2C trzích dále také komunikačním procesem a komunikačním mixem. Závěr teoretické části je věnován marketingové situační analýze. Druhá část se zabývá představením společnosti, zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarkingem, PESTEL analýzou a SWOT analýzou. Závěrečná projektová část se zabývá samotným návrhem zlepšení mar-ketingové komunikace ve společnosti. Projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28161
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33647


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ludvíková_2014_dp.pdf 2.857Mb PDF Zobrazit/otevřít
ludvíková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ludvíková_2014_op.pdf 1.061Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet