Projekt uvedení nového druhu piva na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt uvedení nového druhu piva na trh |
Autor: |
Dočekalová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o projektu uvedení nového druhu piva na trh Pivovarem Jihlava. V teoretické části je na základě informací z odborné literatury popsána problematika nového výrobku, procesu vývoje nového výrobku, životního cyklu výrobku a jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které uvedení nového výrobku doprovází. Praktická část vyhodnocuje situaci Pivovaru Jihlava a situaci na trhu ochucených piv. Tyto dvě situace následně dává do kontextu s výsledkem dotazníkového šetření, který vyhodnocuje možnost uplatnění ochuceného piva v regionu. Získané poznatky z teoretické a dosavadní praktické části vytvářejí následně podklad pro projekt uvedení nového druhu piva na trh. Důraz v projektu je kladen na marketingovou komunikaci a její harmonizaci s ostatními částmi marketingového mixu. V konečné fázi je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28153
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33636
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet