Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz |
Autor: |
Boudová, Sabina
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšit marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz, což je největší obchodní portál podporující aukce i nákup a prodej za pevné ceny na českém internetu. Diplomová práce je rozdělena do třech stěžejních částí. Nejprve jsou v teoretické části vysvětleny poznatky z oblasti marketingu, které souvisí s tématem diplomové práce. V úvodu analytické části práce je představena společnost, do jejíhož portfolia Aukro.cz patří, dále jsou zde uvedeny informace týkající se samotného obchodního portálu včetně analýzy mikroprostředí a PEST. Závěr analytické části obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace, analýzu konkurence a shrnutí v podobě SWOT analýzy přímo pro kategorii Móda a doplňky, pro kterou je následně realizován projekt marketingové komunikace. Tento projekt je v závěru diplomové práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28152
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33635
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet