Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů
Autor: Ambrůzová, Jana
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28151
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33634


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ambrůzová_2014_dp.pdf 2.890Mb PDF Zobrazit/otevřít
ambrůzová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ambrůzová_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet