Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů |
Autor: |
Ambrůzová, Jana
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28151
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33634
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet