Vliv dramatické výchovy na sociální klima školní třídy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv dramatické výchovy na sociální klima školní třídy |
Autor: |
Matochová, Michaela
|
Vedoucí: |
Ernest, Barbara
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá souvislostmi mezi zařazením dramatické výchovy do výuky a změnou sociálního klimatu třídy. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce charakterizuje předmět dramatické výchovy a její cíle. Stručně představuje historii dramatické výchovy a dále se věnuje jejím současným formám. Závěr první kapitoly charakterizuje účastníky a obsah lekce dramatické výchovy. Druhá kapitola se věnuje sociálnímu klimatu třídy. Důraz je kladen především na faktory, které sociální klima determinují (práce se zabývá učiteli a žáky, jako tvůrci klimatu třídy) a možnosti zkoumání sociálního klimatu třídy. Cílem výzkumné části je ověřit stanovenými metodami, zda může zařazení dramatické výchovy do výuky pozitivně ovlivňovat kvalitu sociálního klimatu školní třídy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2804
|
Datum:
|
2007-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6860
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet