Reklama na hranici etiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Reklama na hranici etiky |
| Autor: |
Karešová, Eliška
|
| Vedoucí: |
Eliška, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou neetické reklamy za pomoci aplikace teoretických poznatků z multidimenzionálních sfér práva, morálky a etiky v případové studii reklam úzce hraničících s povolenými limity těchto sfér. V metodologické části je teoreticky charakterizováno působení morálky, etiky a hlavních právních i samoregulativních prvků ve vztahu k reklamě jako komunikačnímu prostředku. Pozitivní i negativní aspekty těchto vlivů jsou následně předvedeny na vybraných proběhlých reklamních kampaních. V praktické části pracuji s vlastními vjemy fenoménů hraničících s etikou; mé osobní myšlenky a pocity jsou znázorněny ve volných plakátech a prostorových objektech. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27862
|
|
Datum:
|
2013-11-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
|
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Grafický design |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
33261
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet