Marketing v neziskové organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing v neziskové organizaci |
Autor: |
Dittrichová, Lenka
|
Vedoucí: |
Němcová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována marketingu a jeho využití v neziskových organizacích. Teoretická část podává základní informace o marketingu, jeho historii, významu a funkcích. Zabývá se marketingovým plánováním, výzkumem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Dále definuje jednotlivé typy neziskových organizací, způsoby jejich financování a možnosti, jak pomocí marketingových strategií zlepšit fungování organizací neziskového sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní neziskové organizace a snaží se posoudit, jak jednotlivé prostředky marketingu využívají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27770
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
33110
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet