Marketing v neziskové organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing v neziskové organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing v neziskové organizaci
Autor: Dittrichová, Lenka
Vedoucí: Němcová, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce je věnována marketingu a jeho využití v neziskových organizacích. Teoretická část podává základní informace o marketingu, jeho historii, významu a funkcích. Zabývá se marketingovým plánováním, výzkumem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Dále definuje jednotlivé typy neziskových organizací, způsoby jejich financování a možnosti, jak pomocí marketingových strategií zlepšit fungování organizací neziskového sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní neziskové organizace a snaží se posoudit, jak jednotlivé prostředky marketingu využívají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27770
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Skupina managementu a ekonomiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33110


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dittrichová_2012_dp.pdf 1.584Mb PDF Zobrazit/otevřít
dittrichová_2012_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dittrichová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet