1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera |
Autor: |
Stanchev, Orlin
|
Vedoucí: |
Fandli, Juraj
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti barevných úprav digitálního obrazu. V úvodu se věnuji color gradingu z hlediska významu a způsobu, jakým v současné době ovlivňuje postprodukci, produkci i preprodukci filmového díla. Dále se zaměřuji na základní popis pojmů a nástrojů potřebných k analýze záznamu a jeho pozdější úpravě. Některé kapitoly jsou přímo spojené s praktickými ukázkami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27738
|
Datum:
|
2013-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Kamera |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33029
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet