Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích |
Autor: |
Semela, Kamil
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Téma bakalářské práce je aplikováno na wellness hotel Ambra v Luhačovicích. Zvyšující se konkurenční prostředí čtyřhvězdičkových hotelů zvyšuje nároky vedení hotelu na přilákání hostů. Lázně Luhačovice jsou jednostranně zaměřené na léčebnou klientelu. Nabídka nových služeb by měla přilákat nové hosty. Hotel by se měl ubírat vlastní cestou a nabíd-nout hostům takové zázemí a služby, aby se hosté opakovaně vraceli do hotelu a služby více využívali. Součástí bakalářské práce je shrnutí poznatků a navržení dalších. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27737
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
36907
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet