Název: | The Genius Loci and Educational Potencial of Interwar Architecture of Zlin; Genius loci a edukační potenciál meziválečné architektury Zlína |
Autor: | Nečas, Dušan |
Abstrakt: |
Diplomová práce Genius loci a edukační potenciál meziválečné architektury Zlína pojednává o jedinečnosti meziválečné architektury města Zlína a o možnostech jejího zprostředkování. Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření průvodce po architektuře s názvem „Po stopách meziválečné architektury Zlína, aneb 21 míst, která nesmíte přehlédnout.“ Průvodce je určen ke vzdělávání, zejména studentů středních škol, o architektuře a nejvýznamnějších architektech města Zlína. V teoretické části diplomové práce se zabývám vývojem, znaky a zprostředkováním meziválečné architektury Zlína. Zanalyzoval jsem dosavadní vývoj ve zprostředkování zlínské architektury a zaměřil se na galerijní činnost Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně, která zlínskou architekturu zprostředkovává formou odborných publikací, průvodců, map, výstav, galerijních animací atd. The diploma thesis The Genius Loci and Educational Potencial of Interwar Architecture of Zlín is focused on the uniqueness of interwar architecture in the city of Zlín and possibilities of it's mediation. Main aim of this thesis was creation of architectural guide called „In the footsteps of the Interwar architecture in Zlín, 21 places that you mustn't overlook.“ This guide is dedicated to educate secondary school students about architecture and most influential architects of Zlín. Theoretical part of diploma thesis is about development, characteristics and mediation of interwar architecture in Zlin. I have analyzed actual development of mediation of Zlín architecture and focused on Regional Gallery of Fine Arts in Zlín, which mediates Zlín architecture by specialized publications, guides, maps, exhibitions, gallery programs etc. |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/27522 |
Datum: | 2014 |
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory. |